fredag 9. desember 2011

Juleavslutninger i all mass

Både her og der skal ting avsluttes.
Penger skal de ha hver plass, kakesalg, loddsalg inngang you name it!!
Der røyk den julegaven kidz,mor måtte bruke opp resten av budsjettet på alle juleavslutning isteden for.
Kake måtte jeg å bake, så må jeg jaggu betale for å spise av den etterpå.
Samtidig som jeg er på den sunne linje, presses jeg til å spise, samt gi støtte til ditt og datt i form av penger for at andre mener jeg skal drite i hele førjulslankingen pr tvang.

Å de skal ikke bare ha kaker, de skal ha fest kaker
Hva er en festkake??
Sjelden jeg går på fest å får servert kake forresten.
Jeg gikk for 123 kake, å var heller litt i det kreative hjørnet for dekorasjon.

Ikke nok med at jeg tok med denne kaka, men nesten ingen spiste den.
Sikkert ikke så rart siden det var tydelige små fingermerker dratt over hele kaka.
Jævla drittunge tenkte jeg faktisk et øyeblikk, å nei det var ikke en av mine englebarn for tenk.
Den skyldige vil nok forevig tie stille tenker jeg.
 
Slenger med et bilde av kidza fra lokalavisa.
De 2 gutta som er mest like er mine 2.
Altså nå ser man kun profilen av den ene, men de har rutete skjorter.



7 kommentarer:

R-15 sa...

HAH! Nå ble jeg glad! Hohooo. Veit du hvorfor?? Jo!! For du skriver "ALL MASS". Hæhææææ... Det heter ikke det, skjønner'u! For det har jeg lært. Nettopp. Etter å ha sagt det selv i ca. 30 år. Ellerno'. Jeg prøvde meg med at det var dialekt, vettu. At på Frøya så sier vi "all mass", men nei. Den gikk han ikke på, du. Han godeste Rune. Blæh. Så. Vet du hva det skal være eller? I stedet for all mass?? Det gjør jeg ;)

Og forresten, gutta i stripete skjorter er KNALL! Bare så du veit det :)

R-15 sa...

Kaka så ikke så verst ut den heller! :D

She Who Dares sa...

Det heter i all mass kan du hilse gubben å si !!!!
Alltid brukt det.
Kan ikke kimse med gamel barnelærdom!!!

R-15 sa...

Egentlig veldig enig ;) Og sikkert lett blanding av trass og stahet og gammel vane jeg fortsatt klemmer til med kraftsalven "ALL MASS" ;)

linn kr/sykepleier sa...

Helt enig med all juleavslutning - makan, ikke vant til slikt jeg. :O
Ikke baker jeg kaker heller.
Skjønner ikke at folk spiser så mye kake heller jeg da. I gamle dager da jeg var ung fikk vi snop kun på lørdager og kake kun i bursdag, så da skjønner jeg det var stas. Men ikke i dag. Fingermerker på kaka? Jeg slipper heldigvis å bli en syndebukk. ;)

Jeg sier ikke all mass selv, men vil likevel høre hva det egentlig heter for jeg er så himla nysgjerrig. :P

She Who Dares sa...

Ja hva heter det egentlig Randi???

Lørdagsgodt var godt det, ikke så mye stas over det nå lenger nei.
Men så kan man ikke klage så mye når mødrene i huset (les:line/linn) spiser kvoten for halve øya i ukedagene;)

Anonym sa...

Skrives "en masse" og uttales "an mass", alt annet er bare innarbeidet feil bruk.