mandag 12. desember 2011

Bowling med firkanter

Jeg dro med meg alle 3 barna pluss fetter Anton og den gamle besefar på Bowling.
Har dere forresten møtt min mellomste som lyder for det meste av dagen navnet Lordi?
Navnet har han tatt fra noen Finske "rockere" som var med i Grand Prix et år.
Stygge skapninger egentlig.
Her er han, i egen person på bowlingbanen: 
LORDI

Her har vi sønnen som er høyere enn meg, men fortsatt litt mer barnslig..
 
 Minstegullet som heldigvis lystrer ved sitt eget navn.

På bowlingen kunne vi nok konstatere at kulene var mer firkantete en rund.
Litt spesielt å høre donk,donk,donk når kula "triller" bortover banen...
Kanskje på tide å fornye seg litt kjære bowlinghall eiere.....



Noen flere bilder av medlemmer i familien grom...



Føttene mine og en for liten skjerm for å se poengsummen
Nevnte jeg at det er mulig å fornye noe her???



Airhokey funka bedre enn bowlingen iallfall..
Konkluderer med at jeg liker runde bowlingkuler mer enn firkantete...

2 kommentarer:

Elins reiseblogg sa...

Tøffe gutter :) Og bestefar koser seg han også, ser jeg :))

linn kr/sykepleier sa...

Det er sant, de var veldig hakkete. ;) Skulle finnes barnekuler, og bowlingsko i str 23. ;)