torsdag 31. mars 2011

O boy med eller uten daim?????

Etter en joggetur er det lov å nyte et glass Oboy ifølge de som har peiling i diverse former for ukeblader.
Jeg tror på det som står i ukeblader, jeg er grunnen til at nytt og nyttig eksisterer(der overdrev jeg vel en smule).
De historiene fra virkeligheten og de andre blå sidene er jo så nære innpå det virkelige livet at man kan jo ikke la være å tro på alt som står der;)
Jeg liker spesielt Krim fra virkeligheten, et hot og spennende tema som krever et helt eget innlegg ved en senere anledning.

Om noen så noe gult som rørte på seg ved gangveien langs hamarvika i kveld så var det faktisk ikke Gullars som holdt på å avgå med døden eller rømte fra indigo/Marianne.
Det var meg i min gamle Frøya IL treningsjakke som gav liv til den 2 joggeturen ute dette året. Man kan si det slik at det var ikke et vakkert syn, ikke rart bilene kjørte over fartsgrensen.

VS




Uansett det jeg egentlig skulle frem til var at på Coop Hamarvik fant jeg Oboy Limited edition.
 Alt nytt som har med noen form for sjokoladesmak å gjøre bør testes ut.
Uten de store forbredelsene og tid til planlegging var testen plutselig utført, man kan si det slik at jeg hadde spart inn på jobbtiden til Nrk sin FBI.



Glasset med Oboy daim gikk ned fortere en Charlie sheen tar av seg trusa i møte med det sterke kjønn som innehar et sett med bryster.
Vinneren ble klargjort med en gang, det verker ingen tvil i mitt hode fyldt av sommerfugler og fine blomstertanker...
Vinneren er
tamtaratammmmmm


Ingen slår Oboy original, min hjertevenn etter hverdagsmaset.
Jeg kommer aldri mer til å ha andre venner enn deg, jeg lover å aldri tvile på deg og gleden du skjenker meg iform av flytende nytelse når jeg blander deg med melk.

OBOY FOREVER<3


1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Hahaha, din snåling!
Her er det også testet ut, og din elskede niese Rebecca og din like elskede nevø Håvard har annonsert at limited edition ikke kan måle seg med originalen. Sånn er det med den saken :))

Jeg venter jo på deg jeg, du skulle jo hjelpe meg med første bilde til den der greia jo, men du kommer jo aldri *snufs*

Love ya you sexy thing :D