søndag 20. mars 2011

Venners vennehelg og enda flere venner.

I helgen har jeg vært til en av mine beste venninner å kost meg.

På fredagskvelden fikk jeg dessert av kveldens "stuntreporter" Tiril.
Denne var noe av det beste jeg har smakt, så derfor ga jeg kokken/stuntreporteren mitt ord på at jeg skulle blogge om den.


Dette er da knust gjendekjeks med sjokoladetrekk, bringebærsyltetøy, sølvkuler & banan. Anbefales på det sterkeste til dere alle sammen ;)

Takk Tiril for en fantastisk dessert.

Jeg var jo så heldig at jeg fikk bli med Tiril når hun skulle spille håndballkamp.
Hun spiller selvsagt for Byåsen, noe som faller seg helt naturlig med den spreke moren som hun har.......
Uansett, jeg og min gode venninne Silje sto vel for det som var av heiagjeng på tribunen. Maken til en gjeng uengasjerte foreldre som ikke heier på barna sine har jeg aldri vært borti.
At mor til Tiril følte stemningen litt trykket og pinlig av vårt engasjement for knøttehåndball, la heldigvis ikke en demper for oss "tantene".
Jeg mener oppriktig at vi skulle fått terningkast 6 for innsatsen vi gjorde i Malvikhallen.
Jeg er rent rørt over hvor dyktige engasjerte "tanter" vi er.



1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Heier de ikke på barna sine????
Det var det rareste jeg har hørt!
Jaggu bra Tiril har slike flotte reservetanter som får litt fart i sakene :)