torsdag 31. mars 2011

Tomt hode

Noen fantastisk blogger kan jeg ikke skryte på meg å være.
Jeg jobber og trener så mye for tiden at nett tiden min er helt forsømt, ja dere skjønner at det er helt krise.
Jeg har faktisk ikke tid eller mulighet for å følge med på Fb lenger hvem som går fra åpent forhold til komplisert, eller de som går fra gift/singel/samboer...
Jeg kjenner jeg faller utenfor det store nyhetsbilde og er helt forsømt på de viktige ting her i livet.

Jeg har en jobbdeadline som gjør at jeg jobber litt utover min opprinnelig arbeidstid.
Noe som resulterer i at jeg sitter foran jobb pc fra morgen til ettermiddag.
Noe som å resulterer til betydelig reduksjon på pc tid på fritiden.
Ja man kan faktisk skimte en kaffekopp i min klamme hånd, veksler fort mellom den og min flotte jobbmus.
 Jeg er blitt kaffeliker, å jeg innrømmer det glatt. Å vi har fått kaffemaskin å jobben, jeg vet ikke helt hvilket forhold vi har fått til hverandre ennå. Jeg tror jeg liker den, men det gjør ikke midjen min, så pr tiden har vi et elsk hat forhold. Håper virkelig vi finner ut av problemene etterhvert og får et forhold basert på gjensidig tillit og respekt tilslutt.
Jeg nærmer meg 30 å begynner å få fakter som tilsier at min oppførsel ligner noe på den faktiske alder.

Mine kollegaer kan kanskje bekrefte at jeg muligens har hatt en nær døden opplevelse i form av rydding av tall, bokstaver og prosentregning for tiden.
Jeg var nok aldri mattelærerens drøm og han var aldri i mine våte drømmer heller.
 Utrolig nok er min kjære Maren ikke det dugg bedre enn meg på det området, så der klarer jeg faktisk å regne meg frem til at hun er knapt 0.345% bedre enn meg på det området;)
Heldigvis har jeg  flotte kollegaer som holder humøret på topp, i dag var nok en dag preget av mye latter. Det kan vel Tove og Maren skrive under på;)
Jeg liker jobben min, eller jeg elsker jobben min.
Slik ser vi ut etter en hard arbeidsøkt på jobben:
Legg godt merke til Tove som viser frem låret..

Som dere ser er det noen sansene fruer på jobben min.

Etter jobb må man jo trene.Det har jo vært  en laaaaaang vinter med kleskap som krymper klærne mine og litt mye soffacamping.
Da er Maxtrim og en dame som heter er Lisa god å ha.
Lisa pisker meg et par ganger i uka, og hun er "uheldigvis" ikke den eneste.
Mandager pisker hun meg med spinn/pump, tirsdager er det body pump, Onsdager er det aerobic, torsdager er foreløbig treningsfri og de fredager jeg ikke har planer må man jo på selvmordstrening som også lyder navnet fitnessboxing.
Sistnevnte er ikke for pyser, å ja jeg er ingen pyse. Men innrømmer glatt at jeg er utrolig lykkelig når klokka er 19.00 så jeg kan takke for meg å gå hjem derifra.




Etter trening roper soffan på meg.
En typisk kveld på nedre hammerviken består av en nydusjet Line som SKAL se noe spennende på tv. Men det ender som regel i at jeg sovner på soffan(mens min bedre halvdel fyker sine treninger),  å våkner opp av at samboer skal legge seg etter å tilbrakt våre timer på døgnet hjemme sammen med en sovende samboer.


 Da er det bare å komme seg på badet for å pusse tenner, få av seg de tørre linsene som sitter som limt til øya. Bare det å få av seg linsene da er en seanse uten like.

Nå utelukker jeg bringing og henting av barn til barnehage og diverse kamerater over hele øya, turntreninger innimellom med tropp, vasking av hus, baking av brød, vasking av klær, det lille sosale livet(ikke verdt nevnt engang), middagslaging osv osv
Døgnet har absolutt for få timer.
Uff nå husker jeg at jeg må sjekke et pat mailer å svar på.
Jodda så har man jo litt diverse frivillige verv her å der som også krever litt på kveldene.
Men alt i alt så flott det er å ha et aktivt liv:)



På april skal jeg forresten til Kreta, så håper bikiniformen og klærne i klesskapet er blitt store nok til da.

1 kommentar:

Elins reiseblogg sa...

Koselig at du likte nettbutikken! Så morsomt du skriver:) Og ettersom jeg forstår at du også bor her på øya så håper jeg det er greit at jeg følger deg videre :)