tirsdag 8. mars 2011

Kretsting



Bårdshaug Herregård 4-stjernershotell

Ja der har jeg bedrevet tiden i helga sammen med spøkelse Thams.
Hørte han noen ganger, å synes egentlig de var litt dårlig gjort at han ikke viste seg frem skikkelig. Du kan lese mer om Thams om du trykker på linken ovenfor;)

Anledningen for mitt opphold var Kretsting med Sør Trøndelag Gymnastikk og Turn krets.
Mitt hjerte ligger hos Turngruppa her ute.
Tidligere turner selv(kan vel enda noen små triks), å nå trener når tiden tillater det.
Er da med på gutter 13 pluss tropp og trampett.
Masse flinke gutter og noen få jenter.

Sefølgelig endte ikke helgen i mindre verv.
Styremedlem i kretsen, ansvarlig for Eurogym og sitter i utvalg for annlegg.

Jaja, slik går det når man holder på med noe man liker.

På fredagen var vi på Boao.
Der gikk det ned noen glass med vin, kinesisk tapas og sjokoladefoundant:)


Jeg elsker sjokoladefoundant, men denne var ikke av den beste jeg har smakt.
Men selve middagen var utrolig nydelig.
Kan også annbefale den innbakte kyllingen de serverer der:)
Resten av fredagskvelden tok de mest ungdommelige av oss å holdt fortet med vin og sang.

Lørdagen var det tid for en del info og slikte ting som hører med på ting.
Til forrett under iddagen fikk vi asparegessuppe

Den var utrolig god, rakk vel knapt å se suppa før den var borte.

Til hovedrett fikk vi skinkestek med tomatiserte grønnsaker.
Denne imponerte vel ikke spesielt mye dessverre.
Har spist mat der før som har vært mye bedre enn dette.
Jeg hater å bli skuffet av hovedretten, spesielt når man er sinnsykt sulten og har gledet seg hele dagen.


Til dessert skulle vi få en slags pudding med marinerte bær??
Mulig jeg er en smule treg, men så svært lit til den bæra!!
Denne imponerte heller ikke noe særlig.

Så helt den store matopplevelsen fikk jeg nok ikke denne helga.
Men en veldig hyggelig helg var det. Synd det er veldig sjelden at man møtes disse flotte menneskene.


Ingen kommentarer: