søndag 20. februar 2011

Cupcakes

I anledning min 12 åring sin store dag i fjor måtte det sefølgelig noe bakeverk til.
Her har vi da altså brukt toro muffins poser, med tilbehør av sjokoladebiter i røra.
Den stolte hane som feiret dag fikk selv anledning til å pynte disse herlighetene(muligens med noe idemyldring fra sitt moderlige opphav).




Bildene er tatt av min kjære storesøster Siwan.
Å siden jeg er sinnsykt ny i denne bloggverden irriteret det nå vettet av meg at skriften forandrer seg uten at jeg ber om at den skal gjøre det. De som kjenner meg vet at blodpumpa mi går litt fort akkurat nå.

Uansett meningen var å skulle lage en mat blogg!
For de som igjen kjenner eg vet jo at dette kan bli et spennende prosjekt.
Da jeg i bunn og grunn er velsignet som en av de i verden som ikke har noen skjulte talenter av noe slag.

Du må nok lete lenge etter fancy perfekte kaker,, og fancy inertiør bilder.
Hadde jeg tatt bilde av badet mitt nå ville jeg nok vunnet bloggpris for den mest vågale...
Enkelte ting gjør seg altså ikke i offentlighetens lys.





Men altså muffins i form av Toroposer, ja det kan vi.
Jeg kan bake da, poenget mitt er nok at det smaker bedre for munnen enn for øynene.






1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Du er så morsom! Dette er en blogg jeg gleder meg stort til å følge.
Og ved å følge deg og matlaginga di vet jeg jo hvilke dager jeg kan komme å spise rester ;)