fredag 25. februar 2011

New York 4

Jeg er veldig dårlig på å finne klære i butikker, å det var et problem i NY også.
Mulig jeg ikke dro til de rette stedene, synes jeg kom over mest "kjærring" klær.
Jeg ønsker meg en personlig shopper som kjenner meg så godt at den personen vet hvilket mønster jeg vil ha på trusene mine........


Men jag fant meg heldigvis brudekjole, så nå er det bare å vente på frieriet <3
~~


Meg i nødantrekket fra H&M på vei hjem til hotellet etter å tilbrakt hele formiddagen på en vinbar:)
Morsomste var da en servitør skulle forklare oss hva H&M var fornoe hehe.
Tydigvis så vi ikke ut som vi hadde vært utenfor vårts fødesteds grenser veldig ofte;)

~~

Var jo en sjappe jeg fikk handla en del klær da.

Her er 2 av kjolene.
Jepp, det ble kjøpt en del kjoler, jeg har en intens kjærlighetsforhold til kjoler og sko jeg sjelden finner anledning til å bruke.
Det er jo veldig sexy å gå ut i fantastiske fine kjoler og sko når man spiser så mye fantastisk mat at jeg føler meg som en elefant.
Jeg vurderte å dra å kjøpe meg de stygge hold inn trusene, men jeg hadde vett nok til å heller bruke mere penger på sko:)
Føttene så hovne etter all traskingen hele dagene at skoa gjør vondt som et uvær.
Å ta seg bra ut er noen ganger veldig smertefullt, men hva gjør man ikke for å ta seg ut på sitt beste;)
Så fort i var inne på resturantene, (hvor jeg gikk inn med hevet hode og tennene bitt sammen)
fikk jeg av meg de fordømte fine, vonde, men utrolig, fine fiiiiine skoa(på bilde 1, guess sko <3) så fort jeg satt ved bordet. Å der var ska av til jeg pina meg "hjemmover" igjen.




~~

Sko måtte vi selvsagt ha.


Dette er vel bare en brøkdel av de.
Nå kommer jeg faktisk på at jeg tror jeg kjøpte et par til som Silje fortsatt har ennå...hmmmmmm.

~~

Silje i en av sine flotte kjoler.



~~

7 kommentarer:

R-15 sa...

Jasså! Du driver med hemmelig blogging! Hah, nå er den ikke like hemmelig lenger ;)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
She Who Dares sa...

Hehe, noe "hemmelig" må jo jeg å gjøre;)

R-15 sa...

VIL TIL NEW YORK JEG NÅ! Bare på grunn av DEG! ;-)

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg blir med jeg Randi!!!

She Who Dares sa...

Jeg kan være guide til dere ;)

Silje Vanilje sa...

Jess, de skoene har jeg! Skal ta de med oppover om ca. 16 dager!

Brudekjolen hadde jeg glemt... NAJS <3