mandag 21. februar 2011

New York 2

Nevnte jeg forresten at jeg ELSKER New York.
For det gjør jeg, dit skal jeg virkelig tilbake.
Vi måtte jo også ta turen til Williamsburg for å  handlet second hand (solbriller selvfølgelig, Silje er hekta på solbriller) og lokal kunst.

Her er en av bakgårdene vi gikk forbi.



Følte ikke helt at de var inne i den minemalistiske stilen som gjennspeiler seg mer og mer i Norges landstrakte land.
Her kunne man få kjøpt alt fra Elvis lp, til klære, gamle tvapparat & halvfulle lotionflasker osv...


Her fant vi oss jo også god mat, denne gangen gikk turen til en Vietnamesisk resturant.
Jeg kjøpte meg kylling i karry, som var aldeles nyyyydelig.
Her kunne jeg ligge i en soffa å spise i bakgården, slikt liker vi.





Silje spiste noe salat greier som jeg ikke helt husker hva var.
 Denne dagen gikk mest med på å daffe rundt å se hva bydelen hadde å tilby 2 sarte sjeler fra Norvegen. Her fant vi også et vin monopol, å de var ikke bare bare å oppdrive(ikke det at vi lidde noen nød om noen lurte). Vi drakk jo mer eller mindre vin hele døgnet, det var jo noe av det herligste med hele turen
Bare shoppe og drikke vin........
~~

Vi måtte jo sefølgelig på en guidet tour, å hva falt seg vel mer naturlig en å trå i stillethælfotsporene til Carrie i SATC <3
Da måtte vi sefølgelig innom Aidens bar og drikke cosmo, fikk et veldig kjærlig forhold til cosmo etterhvert.
Minner meg om at det skal jeg jaggu prøve å lage selv ved en senere anledning.




Jeg føler jeg kan gi min dypeste medfølelse til alle de mannfolka som ble dratt inn i en buss full av SATC coutende gale kvinnemennesker.
Noen slapp en tåre over Aiden, mens andre bannet over russeren..

En stappa buss full av følelser..
(Ble å guidet i sexleketøysbutikken hvor Charlotte kjøpte sin bunny, dere kan jo gjenne 2 ganger hvem som var de eneste 2 som kom ut med hver sin pose)

Vi fikk også stoppe i SOHO å se oss litt rundt om.
Vi gikk innom Buddakhan, naaaaam! (Det er forøvrig stedet Carrie og Big hadde rehearsal-dinneren sin i den første filmen.)






Vi dro tilbake dit senere for å spise.
Dit anbefaler jeg på det sterkeste å dra å spise.
Vi spiste reker som var innbakt i noe veldig godt, andebryst, aspareges, nudler og mye annet snacks.
Men desserten tilslutt, sjokoladefoundant med moccais
Jeg drømmer om den ennå, var like før jeg slikka av hele fatet.
Hadde de ikke vært for at servitørene var håndplukka elegante modeller skulle jeg gjort det.


Beste desserten jeg noen gang har spist!


1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Taaaa mææææ meeeeed neste gang du ræise *pliiiiiiis*