onsdag 23. februar 2011

Siden jeg er så ny.....

Siden jeg det føles som jeg starter i 1 klasse om igjen med å blogge kan jeg vel være høflighten selv å utlevere meg selv litt.

Jeg ble "plaget" inn i blogg verden etter litt mas fra min søster siwan
Det er jo veldig kjekt å utlever seg selv nå bare slekta vet om bloggen ennå haha.
Uansett, jeg er er 28 år, dere har sikkert skjønt at jeg er en representant av det sterke kjønn.
Jeg har 2 foreldre, 2 søstre, 2 stesøstre, 4 barn(hvorav et er et bonusbarn som beviser at min samboer faktisk har virket en gang tross sin høye alder ;)) og 5 tantebarn.
Min samboer lider av alderen over 35 og kommer fra langt sør i landet, vi har ingen av barna sammen.

Jeg har ikke dyr, for det gidder jeg ikke.
Barna har alderen 13, 12 og 2 på snart 6 år. Aller er av det svake kjønn, så "ensomheten" i hjemmet kan tiltrå noen ganger.

Jeg bor på en liten øy, hus rett ved havet. Verdens beste naboer (som å er av det svake kjønn og singel) Føler også der at det kan komme inn noe kvinnedominerende snart.
Jeg har fint lite fritid, men slik er det å ha barn, jobb og treninger.
Jeg liker å trene, desverre har vinterhalvåret satt sine spor rundt midjen. Noe jeg sikkert ikke er alene om, så nå er det bare å kjøre den sunne linje.

På fritiden er jeg egentlig lite sosial utenfor nabolaget.
Du finner meg på treningstudioet , eller i idrettshallen.
I idrettshallen har jeg treninger (når jeg en sjelden gang får det til) med verdens flotteste troppsturnere.

Jeg jober i helsevesenet og stor trives med det. Har verdens beste kollegaer som gjør dagen verdt å være på jobben.

Det var iallefall litt i grove trekk, noe mer du føler du absolutt måå vite så får du spørre siwan(enesten som leser bloggen ennå ;).

Meg og min flotte samboer.



2 av mine beste venner bor desverre alt for langt unna.
Savner dem hver dag:(




Ingen kommentarer: